Zjednodušte správu dobrého online jména hotelů

Jednoduše sledujte, co o vašem hotelu říkají hosté a využijte této informace pro zlepšení zkušenosti hostů

Request Your Demo

This online demo would educate you on RateGain Solutions

[contact-form-7 id=”1935″]

BrandGain nyní nabízí integrovanou funkci průzkumu, která dokáže sledovat spokojenost hostů a jejich věrnost:

SPRÁVA DOBRÉHO JMÉNA HOTELU A MARKETING HOTELU
JDOU RUKU V RUCE

Správa dobrého jména restaurace je klíčovou funkcí se specializovanou skupinou odborníků, kteří pravidelně sledují všechny kanály sociálních sítí a recenzní stránky, analyzují zpětnou vazbu hostů, reagují na komentáře a provádí kroky k nápravě negativní zpětné vazby. Stále více hostů se před provedením rezervace spoléhá na recenze hotelů a je proto nezbytné, aby se stalo ORM (správa dobrého online jména) součástí marketingu hotelu. Správa dobrého jména hotelu má v dnešní době daleko větší význam a je nyní nepostradatelným nástrojem pro měření spokojenosti hostů.

VYZKOUŠEJTE NÁSTROJ SPOLEČNOSTI RATEGAIN PRO SPRÁVU DOBRÉHO JMÉNA HOTELU, ZAMILUJETE SI HO!

guest experience guest experience restaurant online reputation management Online Reputation Management Tools Online Reputation Management

Často kladené dotazy

BrandGain je nástroj správy dobrého online jména, který umožňuje hoteliérům hodnocení lépe vyhodnotit. Analyzuje sentiment v hodnoceních a počítá skóre zkušeností hostů a další důležitá měřítka v různých oblastech výkonu.

BrandGain pomáhá hotelu analyzovat hodnocení skrze 7 sociálních sítí a 121+ stránek mezi které patří recenzní stránky, OTA a meta vyhledávače. Poskytuje pohled na věc ve formě grafů, tabulek a widgetů. Hotel tak bude moci získat 360stupňový pohled na puls zákazníků, aby se postaral o klíčové problémy, které brání jejich spokojenosti.

Mezi hlavní výzvy, kterým musí hoteliéři ve správě dobrého jména čelit jsou:

  • Optimalizace online prezence hotelu
  • Neschopnost včas a vhodně odpovědět na pozitivní, negativní a neutrální hodnocení
  • Nereagování na hodnocení

Odpovědi na vaše dotazy o správě dobrého jména hotelu najdete:

TOTO O NÁS ŘÍKAJÍ KLIENTI

stavros-150x150_n

Dnes opravdu záleží na sentimentu hostů a jejich názory jsou díky mnoha různým recenzním stránkám všude. Lidé mluví o tom, co chtějí a velký počet lidí chce přesně to samé, proto je pro hotely opravdu důležitá transparentnost. Nástroj společnosti RateGain je právě v této oblasti velmi důležitý, protože nám pomáhá tyto požadavky rozpoznat. Díky němu jsme schopni analyzovat sentiment hostů a podle jejich požadavků se přesně zařídit.

Stavros Drakou

Ředitel

Cyprotels hotely a rezorty, Kypr

richard_n

Hosté nechávají svou zpětnou vazbu na recenzních stránkách, OTA a na sociálních sítích. Okamžitá analýza dat je nezbytná pro marketingové a provozní týmy. Nástroje RateGain pomáhají hoteliérům vytvářet integrované zkušenosti hostů. Na každého hosta musí být nahlíženo jako na jednotlivce.

Richard Lewis

Generální ředitel

Hotely Landmark, Dubaj

Trisna-1_n

Digitální portály a společenská fóra už dosáhly své dospělosti a informace jsou dnes transparentní a dostupné během pár kliknutí. Hlavním úkolem teď je rozpoznat míru soudnosti při o sdílení dat online a chytrý nástroj jako je ten od RateGain nám přesně s tímhle lehce pomáhá. Tým RateGain udělal opravdu skvělou práci při správě dobrého online jména našeho hotelu.

Trisna Widia

Firemní internetový marketing a manažerka pro e-commerce

Prime Plaza hotely a rezorty, Indonésie

quynh-chi_n

Používáme nástroje od RateGain pro zpravodajství o ceně, manažera hotelového kanálu a správu dobrého online jména. Všechny nástroje jsou chytré a lehce se používají. Tým RateGain je velmi nápomocný a rádi jsme naši zkušenosti sdíleli i s dalšími hotely.

Tran Quynh Chi

Vedoucí prodeje a marketingu

Hotel Continental Saigon

PODÍVEJTE SE NA SPRÁVCE DOBRÉHO ONLINE JMÉNA OD RATEGAIN V AKCI

DĚLÁME VÁM ŽIVOT SNAZŠÍ

Náhled na správu v reálném čase na cestách použitím mobilní aplikace
Odpovědi na online hodnocení z jedné platformy
Snadno použitelné, interaktivní a graficky bohaté rozhraní
Získejte zhodnocení 6 měsíční historie od zaregistrování a získejte přístup k 15 měsíčnímu hodnocení trendu
Klíčové metriky restaurace v oblasti jídla a pití, kulinářského zážitku, služeb, prostředí a dalších.
Oddaná péče o zákazníka a tým pro vedení účtu
hotel reputation management
  •  
  •  
  • 27
  •  
  •